Skip to main content

תוכן מצולם, בין אם סטטי או ווידיאו, מספר את הסיפור האמיתי של העסק שלכם.
סיפורים טובים תמיד עוברים העמדה, עריכה וליטוש. וזה מה שאנחנו עושים בהפקות הצילום שלנו. אנחנו חושבים על הייחודיות שלכם ודרך צילום התמונות, ההפקה וההגשה, אנחנו מביאים אותה לידיי ביטוי.
תמונות וסרטוני ווידיאו של העסק שלכם יחזקו את הקשר הרגשי בין הצרכנים למותג שלכם, ויחזקו בכל פעם את הבחירה של הצרכנים, במותג שלכם. כשאנחנו מחזקים את הבחירה, הלקוח חוזר.
צרכנים, היום, דורשים אותנטיות ממותגים. כ 86% מהצרכנים ברשת אומרים ששקיפות המותג חשובה להם. הם מצפים מעסקים ליצור ולטפח קשרים אנושיים אותנטיים עם הקהל שלהם, הם מבקשים לקיים קשר רגשי עם המותג.
מתוכם, 71% הם בני דור המילניום, חבר'ה בני 30 ומעלה, שמהווים את מרבית כוח הקנייה בשוק היום.
עוד כוכבית שחייבים להתייחס אליה היא שמרבית התוכן שתמצאו ברחבי הרשת יהיה בהכרח תוכן ווידיאו. אם נציץ במספרים, נגלה ש 86% מהעסקים (ברמה העולמית) כבר משתמשים בווידיאו ככלי שיווקי.
סרטוני ווידיאו קצרים, מהירים המלווים בטקסט ממוקד ומוזיקה טרנדית, שם אנחנו נמצאים: reels של אינסטגרם, shorts של יוטיוב וסרטוני טיקטוק, אלה פלטפורמות הפרסום הפופולריות, היום.
אז עד כאן, הבנו שחשוב לייצר סרטוני ווידיאו.

שלב סופר חשוב בתהליך הוא לא להתפשר על איכות היצירה.
צרכנים משקיעים זמן קצר בצפייה, והם משקיעים תשומת לב קצרה יותר לתוכן, כך שאיכות התוכן חשובה מאוד.
המטרה היא להגיע אליהם ולהחזיק את תשומת הלב של הקהל שלכם.

ראיתם מספיק? בואו נדבר…

דילוג לתוכן