Skip to main content

הרשתות החברתיות הבינו מהר מאוד את המגמות העולמיות בתחום, והן ממשיכות לשפר את מערך השירות שלהן בכל הקשור בסחר מקוון. פייסבוק שיפרה השנה משמעותית את פיצ'ר "חנויות הפייסבוק" שלה. היא מאפשרת לעסקים ליצור "חנות" עם רשימת מוצרים, ומאפשרת למשתמשים להוסיף את המוצרים לעגלת הקניות שלהם ישירות מתוך "החנות" הייעודית היושבת בתוך הפלטפורמה. משתמשי פייסבוק לא צריכים לצאת מהפלטפורמה על מנת לבצע רכישה. סוג של נגעת –נסעת. מקצרים עבור עסקים את תהליכי הרכישה מתוך פרסום ברשת.
חשוב לדעת שפייסבוק, שכבר שנים מספידים אותה, ממשיכה לתת בראש וגם כאן, חשוב לטרגט נכון את הקהל הפוטנציאלי, שיגיע דרך הרשת החברתית, אל האתר שלכם. אנחנו יודעים לעשות את זה מדוייק ונכון.

ציינו בתחילת המאמר שהרשתות החברתיות מתפתחות בקצב מטורף והן כבר פלטפורמות קמעונאיות, לכל דבר. מותגים ומשווקים ימשיכו למנף אותן ולשלב מסחר ברשתות חברתיות באסטרטגיות המכירה שלהם ב-2023. לכן, כשאנחנו מעצבים את חוויית המשתמש באתר שלך, המטרה שלנו היא ליצור חווית קניה פשוטה ונטולת חיכוכים. קהל היעד שלך יעבור מגלישה במדיה החברתית אל האתר שלך בקליק אחד.
נכון להיום, אינסטגרם היא עדיין הרשת החברתית המועדפת על מרבית המשתמשים ברשת. ובכל זאת, טיקטוק צומחת בקצב מהיר ובאופן מפתיע היא גם מכתיבה את הקצב ואת הטרנדים העולמיים בתחום. סרטונים קצרים הם ה – דבר היום. במהלך השנתיים האחרונות, טיקטוק השיקה כלים ייעודים לעסקים והיא מחזקת מאוד את קשר בין הפלטפורמה לעסקים.
יש קהל פוטנציאלי רב, שם בחוץ. חשוב לדעת לנתב אותו למקום הנכון. אליכם.

ראיתם מספיק? בואו נדבר…

דילוג לתוכן